سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان پس از برگشتن از میهمانی وقتی با اعتراض همسرش مواجه شد با ضربات مشت به جان او افتاد و وی را به قتل رساند.

نیمه شب سوم دی ماه ،مسئولان درمانگاهی در خیابان فروزان، شهر ری  با پلیس تماس گرفتند و ماموران را در جریان انتقال جسد بی جان یک زن جوان به این درمانگاه قرار دادند. 

در پی این تماس تیمی از ماموران کلانتری 175 باقر شهر برای بررسی موضوع عازم درمانگاه شدند و در بررسی های اولیه دریافتند جسد متعلق به زنی 24 ساله است که توسط همسرش به درمانگاه انتقال یافته است. 

ماموران وقتی متوجه آثار خونریزی و کبودی بر  سرو صورت زن جوان شدند ماجرا را به بازپرس جنایی  شهرری اطلاع دادند و با حضور بازپرس در درمانگاه بازجویی از همسر زن جوان آغاز شد.

در حالی که شوهر زن در بازجوییهای اولیه ادعا می کرد همسرش بر اثر زمین خوردن جان خود را از دست داده است، در بررسی های تخصصی مشخص شد زن جوان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و همین مساله باعث شد شک پلیس به همسر او بیشتر شود. 

با صدور قرار بازداشت برای مرد 24 ساله، او به اداره دهم آگاهی تهران انتقال یافت و سرانجام در بازجویی های پلیسی پرده از قتل همسرش برداشت.

مرد جوان به کارآگاهان پلیس گفت: شب حادثه وقتی دیروقت به خانه برگشتم با اعتراض همسرم مواجه شدم و همین اعتراض باعث مشاجره شدیدی بین ما شد. 

وی ادامه داد: من که کنترلم را از دست داده بودم، با مشت چند ضربه به سر و صورت همسرم زدم و وقتی دیدم او بی هوش شد با کمک همسایه‌ها وی را به درمانگاه انتقال دادم ولی او  قبل از رسیدن به درمانگاه جان خود را از دست داد.

سرهنگ خوئینی معاونت اداره آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: پس از اعترافات مرد جوان، بازپرس جواهری وی را برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره آگاهی تهران قرار داد.

کد خبر 11934

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز